REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Nowy etap inwestycji mieszkaniowej Red Real Estate Development na warszawskich Skoroszach już w sprzedażyartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Nowy etap inwestycji mieszkaniowej Red Real Estate Development na warszawskich Skoroszach już w sprzedaży
Red Real Estate Development, międzynarodowy deweloper, rozpoczął realizację nowego etapu inwestycji...
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
PGE Dystrybucja z dofinansowaniem na kolejne inwestycje w woj. łódzkimartykuł
Pokaż artykuł
PGE Dystrybucja z dofinansowaniem na kolejne inwestycje w woj. łódzkim
Spółka podpisała kolejną umowę na dofinansowanie z Funduszu Modernizacyjnego w ramach Programu Priorytetowego pod nazwą „Zeroemisyjny system energetyczny Rozwój infrastruktury elektroenergetycznej na potrzeby rozwoju stacji ładowania pojazdów elektrycznych”. Wartość kosztów kwalifikowanych to 102 437 184 zł,z czego zakontraktowane dofinansowanie wynosi 61 456 310 zł.
[Kraków] Miasto planuje rozbudowę Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej, Os Piastów, Prądnik, Swoszowiceartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Miasto planuje rozbudowę Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej, Os Piastów, Prądnik, Swoszowice
Miasto planuje budowę kilku przystanków  Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. W roku 2017 nie zobaczy...
Centralny Port Komunikacyjny wybrał wykonawcę bocznicy kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
Centralny Port Komunikacyjny wybrał wykonawcę bocznicy kolejowej
Centralny Port Komunikacyjny rozstrzygnął przetarg na projekt i budowę bocznicy kolejowej, która najpóźniej do końca 2029 roku powstanie na północny - zachód od lotniska. Spośród 15 ofert w postępowaniu spółka wybrała tę należącą do konsorcjum polskich firm Track Tec Construction i Unibep na kwotę nieco ponad 143 mln zł brutto.
firma
Pokaż firmę
Clarity Skin Joanna Krupka
Stęszew, Trzebawska 9/5
[śląskie] Wygodny dojazd na Jurę Krakowsko-Częstochowskąartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Wygodny dojazd na Jurę Krakowsko-Częstochowską
Zakończono realizację projektu "Poprawa stanu dróg kluczem do poprawy stanu gospodarki Subregionu P...
[Kraków] Na Górce Narodowej powstanie ponad 230 nowych mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Na Górce Narodowej powstanie ponad 230 nowych mieszkań
Activ Investment niebawem rozpocznie nową inwestycję przy ul. Banacha w Krakowie. W rejonie Górki Na...
Osiedle Przy Forcieinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Przy Forcie
Warszawa, Ursus, Przy Forcie 2
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa opracowała projekt nowego Studium rozwoju miastaartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa opracowała projekt nowego Studium rozwoju miasta
Warszawa opracowała projekt nowego Studium rozwoju miasta. To wizja dla całej stolicy. Dokument określi, gdzie budować mieszkania, jak łączyć je z miejscami pracy i rekreacji, gdzie powinny powstawać tereny zielone i jak rozwijać komunikację. Obecnie trwają spotkania informacyjne i dyskusje na temat studium w kolejnych dzielnicach.
Można już rozpocząć budowę ostatniego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Można już rozpocząć budowę ostatniego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej na Nowy Dwór [WIZUALIZACJE]
Może się już rozpocząć budowa ostatniego odcinka trasy autobusowo-tramwajowej (TAT) na Nowy Dwór. In...
[warmińsko-mazurskie] PSE: Przetarg na budowę linii 400 kVartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] PSE: Przetarg na budowę linii 400 kV
Polskie Sieci Elektroenergetyczne ogłosiły przetarg na budowę linii 400 kV Ełk Bis - granica RP. Ofe...
Miliardy złotych na inwestycje kolejowe w województwie śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Miliardy złotych na inwestycje kolejowe w województwie śląskim
Efektem wielkich i ważnych inwestycji na odcinku Katowice Szopienice Płd. – Katowice – Katowice Piotrowice oraz Zabrzeg – Zebrzydowice będzie zwiększenie dostępu do kolei oraz usprawnienie podróży i przewozu towarów na linii kolejowej do granicy z Czechami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały dwie umowy o łącznej wartości ponad 5 mld zł netto. Inwestycja jest w 85% dofinansowana z Unii Europejskiej z instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Przyspieszenie prac fundamentowych na budowie stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przyspieszenie prac fundamentowych na budowie stacji Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
W tym roku jesień zaczęła się w lipcu!. W pierwotnych planach Soletanche Polska – wykonawca zakresu fundamentowania specjalistycznego stacji Warszawa Zachodnia – miał zacząć pracę na kolejnym udostępnionym zakresie we wrześniu tego roku. Dzięki sprawnej współpracy z generalnym wykonawcą, firmą Budimex możemy przyglądać się pracy żurawi głębiących ściany szczelinowe na segmencie 7. Plac budowy znajduje się pomiędzy istniejącym wejściem do podziemi i holu kasowego dworca kolejowego, a dworcem autobusowym Warszawa Zachodnia.
Dworzec kolejowy i stacja Olsztyn Główny otwarte! [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Dworzec kolejowy i stacja Olsztyn Główny otwarte! [FILMY]
Podróżni i przewoźnicy mogą już w pełni korzystać z nowego dworca kolejowego i zmodernizowanej stacji Olsztyn Główny. To elementy większego projektu – modernizacji linii kolejowej nr 216 na odc. Działdowo-Olsztyn. To największa i najważniejsza inwestycja kolejowa ostatnich lat w woj. warmińsko-mazurskim. Inwestycję zrealizowano z udziałem Funduszy Europejskich Programu Polska Wschodnia 2014-2020.
REKLAMA